ДО УВАГИ ЗАМОВНИКІВ КАРТОК ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ!
У зв’язку з поширенням COVID-19 та проведенням карантинних заходів ДП «ДержавтотрансНДІпроект» буде приймати заяви на видання карток для цифрових тахографів дистанційно через поштові відправлення (Укрпоштою або іншими поштовими операторами).
Робота за системою «Єдине вікно» на 1 поверсі підприємства тимчасово припиняється.
Водії можуть скористатися онлайн-сервісом подання заявки. Для оформлення заяви на видання картки водія натисніть ПОДАТИ ЗАЯВУ ОНЛАЙН
ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ КАРТОК ДЛЯ ЦИФРОВИХ ТАХОГРАФІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ТИПУ КАРТКИ
Копії інших документів, необхідних для отримання карток, зазначені у бланках вищенаведених заяв.
Шановні замовники карток водіїв, звертаємо Вашу увагу на те, що картка водія є особистим, персоналізованим документом і Ви несете за неї повну відповідальність!
Згідно з нормою п. 6 Закону України "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 01.06.2010: "Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом...".
Просимо усіх замовників карток для цифрових тахографів особисто оформляти Заяви на видачу або оновлення карток для цифрових тахографів!
ВАЖЛИВО: у мережі Internet наведені численні пропозиції суб’єктів, які пропонують нібито посередницькі послуги з оформлення карток для цифрових тахографів за цінами, завищеними в 1,5-2,5 рази.
НЕ КОРИСТУЙТЕСЬ ПОСЛУГАМИ ТАКИХ СУБ’ЄКТІВ, які не здійснюють виготовлення карток, не є посередниками, не мають жодного відношення до ДП «ДержавтотрансНДІпроект», але з метою незаконного одержання доходу поширюють інформацію, що вводить Вас в оману!
Єдиним органом, який згідно із законодавством виготовляє в Україні картки для цифрових тахографів є ДП «ДержавтотрансНДІпроект», що уповноважений діяти в Європейській системі цифрових тахографів як Орган з видання карток* UA-CIA України.
* - у кожній державі-члені ЄУТР та/або ЄС має бути тільки один орган з видання карток, затверджений спеціальним центром Європейської комісії (ERCA).
ДП «ДержавтотрансНДІпроект» не співпрацює з жодним з посередників!
Актуальна інформація стосовно вартості та строку виготовлення картки водія
станом на
Вартість виготовлення картки і забезпечення її обігу терміном 5 років становить 2004 грн. (разом з ПДВ).
За умови підтвердження відсутності раніше оформленої діючої картки того самого типу в єдиній автоматизованій системі обліку карток, які видані Договірними сторонами ЄУТР (TachoNET), строк виготовлення картки може становити, залежно від завантаження та згідно з особливостями технолгічного процесу, від 10 до 20 робочих днів після останньої дати виконання одночасно двох умов, які свідчать про остаточне оформлення замовлення, а саме: а) підтвердження надходження оплати на розрахунковий рахунок інституту та б) наявності оригіналу заяви з копіями доданих до неї документів, що відповідають вимогам законодавства (ЄУТР та Порядку обігу карток, що використовуються в цифрових контрольних пристроях (тахографах), затвердженого наказом Мінінфраструктури від 30.05.2013 № 329)». Замовлення обробляються суворо у порядку черги серед замовлень, для яких виконано зазначені вище умови.
Звертаємо Вашу увагу, що за 7 місяців 2020 року зафіксовано понад 2000
повернень карток від АТ «Укрпошта» з причини завершення терміну їх зберігання.
Для вчасного отримання картки, просимо Вас, через два тижні після оплати перевіряти на
сайті tacho.insat.org.ua готовність картки та
повідомлення щодо її надсилання на Вашу адресу.
Повторне відправлення карток, у разі їх повернення АТ «Укрпошта»,
буде здійснено за Ваш рахунок.
Оплату згідно з платіжним документом, отриманим від ДП "ДержавтотрансНДІпроект", необхідно здійснити протягом 8-ми банківських днів з дати реєстрації заяви з урахуванням того, що вартість видання картки може змінитись при зміні курсу грн./євро, так як вартість бланка картки, його персоналізації і сертифікації є фіксованою у валюті (євро).
ВАЖЛИВО: Оплата зараховується тільки від платника, зазначеного в платіжному документі. Оплати від будь-яких інших юридичних або фізичних осіб визнаються помилковими!
У разі оплати від іншої особи направити до ДП "ДержавтотрансНДІпроект" заяву на повернення помилково перерахованих коштів.
У разі прострочення терміну оплати реєстрація заяви припиняє дію і для повторної реєстрації заяви та отримання нового платіжного документу необхідно направити звернення встановленої форми до ДП "ДержавтотрансНДІпроект".
Заяви водія, підприємства, майстерні і контролера приймаються лише на
бланках, посилання на які наведені на початку цієї сторінки.
Заяви на бланках застарілих форм не приймаються.
Зразки заповнення заяв на видачу або оновлення карток для цифрових тахографів залежно від типу картки:
Основні чинники, що затримують або унеможливлюють видання картки:
- відсутність основних реквізитів у платіжному документі (зокрема, реєстраційного номеру заяви (рахунку-фактури) та/або прізвища чи імені замовника);
- відсутність або помилки у заповненні даних (реквізитів) замовників (для водія – посвідчення водія, паспорт, ідентифікаційний код);
- зразок підпису на заяві виходить за встановлені межі білого поля;
- фотографія не відповідає наведеним у заяві вимогам;
- заяву заповнено і подано без відома особи, яку заявлено користувачем картки;
- оплату за картку водія здійснено підприємством або іншою особою (картка водія є виключно його особистим інструментом для забезпечення можливості працювати і не має будь-якої прив’язки до роботодавця чи транспортного засобу);
- відсутній зв’язок із заявником за номером телефону, електронною поштою, вказаними у заяві;
- невірна адреса для листування;
- наявність іншої чинної картки водія у заявника (що суперечить вимогам ЄУТР).
ВАЖЛИВО: внаслідок вказаних вище помилок та відсутності необхідних даних біля 7% заявників вимушені повторно направляти документи після виправлення (на сайтах деяких суб’єктів наведено хибну інформацію про те, що нібито 80% заявників внаслідок помилок отримують відмову).
Уважно перечитайте наші поради, ознайомтесь з наведеними вище Зразками заповнення заяв і Процедурою замовлення та отримання картки для цифрових тахографів і, у разі наявності запитань, зверніться до консультантів інституту за контактними телефонами, зазначеними на цій сторінці.
Будьте уважними при заповненні заяви!
УВАГА! Якщо Вашу заяву вже зареєстровано, повідомляйте її реєстраційний номер під час звернень за телефоном та електронними засобами зв`язку.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" не співпрацює з жодним посередником щодо замовлення та видачі карток для цифрових тахографів (далі – Картка).
Звертаючись до сторонніх осіб, які пропонують Вам швидко або дешевше отримати Картку водія, Ви наражаєте себе на небезпеку натрапити на шахраїв і витратити зайві гроші або втратити їх взагалі.
Інформацію щодо вартості робіт щодо виготовлення Картки на день подачі Заяви наведено на сайті.
Залучення Вами сторонніх осіб чи організацій до процесу замовлення та отримання Карток не здешевшує, не прискорює та жодним чином не зменшує строк отримання Картки, як це Вам обіцяють, вводячи Вас в оману.
Користуйтесь тільки офіційними каналами подачі заявки на отримання Картки, визначеними на цьому сайті.