Історія інституту
Logo

Музей ДП «ДержавтотрансНДІпроект»

Український науково-дослідний інститут безрейкових шляхів і транспорту (УкрдортрансНДІ) був створений 14 липня 1930 року при Головному управлінні шосейних та ґрунтових доріг і автомобільного транспорту (на підставі наказу № 123) Рішенням Ради Народних Комісарів УРСР. На інститут, стосовно автотранспортного напрямку діяльності, було покладено виконання наукових робіт з питань дослідження тягово-швидкісних властивостей і конструктивної надійності автомобілів, впливу дорожніх умов на норми витрат палива і зношеність автомобілів. Спеціальною державною науково-дослідною установою вперше здійснено науково-технічне обґрунтування необхідного забезпечення автомобільного транспорту України.


ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ
14 липня 1930р.
Відповідно до наказу №123 Головної управи грунтових і шосейних шляхів та автомобільного транспорту (Головшляхупра) при Раді Народних Комісарів УСРР, на базі Науково-дослідного бюро при Головшляхупра УСРР створено Український науково-дослідний інститут безрейкових шляхів і транспорту (Укршляхтранснді), який потім було перетворено у Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ)
11 червня 1939р.
Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ) увійшов до складу Народного комісаріату автомобільного транспорту УРСР, створеного Указом Президії Верховної Ради УРСР від 11.06.1939р.
Липень 1941р.
Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ) припинив свою діяльність у зв'язку з окупацією України німецько-фашистськими загарбниками.
7 жовтня 1944р.
Відповідно до наказу Народного комісаріату автомобільного транспорту УРСР від 07.10.1944 №292 Центральний науково-дослідний інститут автомобільного транспорту (ЦНДІАТ) відновив свою діяльність.
26 травня 1953р.
На підставі постанови Ради Міністрів УРСР від 26.05.53 №1003 ЦНДІАТ було об'єднано з Укршляхнді в Український дорожньо-транспортний науково-дослідний інститут (Укршляхтранснді)
10 серпня 1965р.
Згідно з постановою Ради Міністрів УРСР від 29.07.65 №737 і наказом Міністерства автомобільного транспорту і шосейних шляхів УРСР від 10.08.1965 №350 Укршляхтранснді перетворено у Державний автомобільно-дорожній науково-дослідний інститут (Державтодорнді)
20 січня 1971р.
У відповідності із рішенням Держкомітету при Раді Міністрів СРСР з науки та техніки від 12.05.1970 №23, постановою Ради Міністрів УРСР від 20.11.1970 №59 та наказом Міністерства автомобільного транспорту УРСР від 20.01.1971 №19 на базі окремих підрозділів Державтодорнді створено Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут (ДержавтотрансНДІпроект)

КЕРІВНИКИ ІНСТИТУТУ


ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ


ОКРЕМІ РОЗРОБКИ ІНСТИТУТУ В МИНУЛІ ЧАСИ


РОЗРОБКИ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ СЬОГОДЕННЯ


СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ"


ВАЖЛИВІ ПОДІЇ 1990-2020


АРХІВНІ ДОКУМЕНТИ




На головну сторінку



Оновлено 01.06.2020

Міжнародна діяльність
ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІ- ПРОЕКТ" є робочим органом Мінтрансзвязку України, як Компетентного органу щодо забезпечення виконання Женевської Угоди 1958 р.,( постанова КМУ від 14.02. 2001р. № 143, наказ Мінтрансзв'язку України від 19.03.2001р. №153)
Історія інституту
За понад 85 років існування інститут неодно- разово зазнавав перетво- рень (роз'єднувався й об'єднувався зі структура- ми в галузі автомобільних шляхів) і, відповідно, змінював свою назву.

ОЧІЛЬНИКИ ІНСТИТУТУ

- 30-ті роки ХХ століття
- 50-ті роки ХХ століття
- 60-ті роки ХХ століття
- 70-ті роки ХХ століття
- 90-ті роки ХХ століття
- 2000-ні роки
- 2010-ті роки
Менеджмент якості
В ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІ- ПРОЕКТ" розроблена, впроваджена і результативно функціонує система управління якістю, яка сертифікована в Системі сертифікації УкрСЕПРО на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2009. (№UA2.034.08297-14)

Політика у сфері якості
та інші політики

Quality policy

Заява щодо незалежності та неупередженості ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІ- ПРОЕКТ" – Органу з сертифікації дорожніх транспортних засобів та систем управління якістю, Органу з інспектування типу А.

Інформація щодо можли- вості подання замовниками апеляції для оскарження рішень Органу з сертифікації дорожніх транспортних засобів та систем управління якістю (ОС ДТЗ), Органу з інспектування (ІО).

Інформація щодо можли- вості подання замовниками скарг.
Бланк скарги

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ