Картки для цифрових тахографів

До відома міжнародних перевізників!!!


     7 вересня 2005 року Верховною Радою України прийнятий Закон України "Про приєднання України до Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР)".

     Згідно з поправкою № 5 до ЄУТР країнам – учасницям ЄУТР, які не є членами ЄС, було надано чотирирічний перехідний період, по закінченню якого з 16 червня 2010 року усі транспортні засоби, які підпадають під дію ЄУТР та які уперше вводяться в експлуатацію, повинні бути обладнані тільки цифровими тахографами і мають застосовуватися електронні картки до них.

     З цієї ж дати електронні картки мають застосовуватися також для цифрових тахографів, встановлених на транспортних засобах, що введені в експлуатацію до 16 червня 2010 року.

     Транспортні засоби, які обладнані електромеханічними аналоговими тахографами та введенні в експлуатацію до 16 червня 2010, можуть експлуатуватись і надалі, за виключенням обставин, якщо тахограф ремонту не підлягає.

     Згідно з наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 03.10.2007 № 890 та від 30.01.2010 № 48 організацію робіт з виконання ЄУТР в частині впровадження в Україні системі обігу карток для цифрових тахографів покладено на ДП „ДержавтотрансНДІпроект”, який з 16.06.2010 здійснює оформлення і видання карток для цифрових тахографів та виконання робіт із забезпечення їх обігу протягом життєвого циклу карток.

     Обіг карток для цифрових тахографів в Україні здійснюється відповідно до порядку, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 30.05.2013 № 329

     Шановні замовники карток водіїв, звертаємо Вашу увагу на те, що картка водія – особистий, персоналізований документ і Ви несете за неї повну відповідальність! З метою виконання п. 6 Закону України "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 01.06.2010, а саме: "Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом...", просимо усіх замовників карток для цифрових тахографів особисто оформляти Заяви щодо отримання карток!

     Необхідні документи для отримання карток для цифрових тахографів залежно від типу картки:

     - Водія (Заява в форматі DOC, Заява в форматі PDF)
     - Підприємства (Заява в форматі DOC, Заява в форматі PDF)
     - Контролера (Заява в форматі DOC, Заява в форматі PDF)
     - Майстерні (Заява в форматі DOC, Заява в форматі PDF)      

УВАГА!

     Оплату згідно з платіжним документом, отриманим від ДП "ДержавтотрансНДІпроект", необхідно здійснити протягом 8-ми банківських днів з дати реєстрації заяви з урахуванням того, що вартість видання картки може змінитись при зміні курсу грн./євро, так як вартість бланка картки, його персоналізації і сертифікації є фіксованою у валюті (євро).

     У разі прострочення терміну оплати реєстрація заяви припиняє дію і для повторної реєстрації заяви та отримання нового платіжного документу необхідно направити звернення встановленої форми до ДП "ДержавтотрансНДІпроект".

     - Звернення щодо повторної реєстрації заяви (в форматі DOC, в форматі PDF)

     Старі бланки заяв водія (Ф 1.02-047/3, редакція №6 від 10.09.2013), підприємства (Ф 1.02-047/4, редакція №6 від 19.06.2014), майстерні (Ф 1.02-047/5, редакція №4 від 10.09.2013) будуть прийматись до 20.03.2015.
     

РЕЄСТР ОПЛАТИ І ГОТОВНОСТІ КАРТОК


     Зразки заповнення анкет для отримання карток для цифрових тахографів залежно від типу картки:

     - Зразок анкети Водія
     - Зразок анкети Підприємства
     - Зразок анкети Майстерні

     Основні чинники, що затримують або унеможливлюють видання картки:

     - незазначення основних реквізитів у платіжному документі (відсутній реєстраційний номер заяви (рахунку-фактури) та/або прізвище і ім'я замовника);
     - помилки у заповненні даних (реквізитів) замовників (для водія – посвідчення водія, паспорт, ідентифікаційний код);
     - зразок підпису на заяві виходить за встановлені межі білого поля;
     - фотографія не відповідає наведеним у заяві вимогам;
     - заяву заповнено і подано без відома особи, яка передбачена бути користувачем картки;
     - оплату за картку водія здійснено підприємством або іншою особою
     (картка водія є виключно його особистим інструментом для забезпечення можливості працювати без прив’язки до роботодавця чи транспортного засобу);
     - відсутній зв’язок із заявником за номером телефона, електронною поштою, вказаними у заяві;
     - невірна адреса для листування;
     - наявність іншої чинної картки водія у заявника (усупереч вимогам ЄУТР).

     Перелік загублених і викрадених карток:

     - Перелік (blacklist)

     Корисні публікації:

     - Система цифрової тахографії в Україні
     - Про вартість карток до цифрових тахографів в Україні та деяких інших країнах-членах ЄУТР
     - Інформаційна підтримка замовників карток для цифрових тахографів

         Структурний підрозділ, який надає послугу:
     -Лабораторія дослідження використання палив та екології

         Години роботи:
          понеділок – четвер з 8:30 до 17:15
          п'ятниця з 8:30 до 16:00
          (без перерви)

         Контакти:
          Тел. (044) 201-08-21, (044) 201-08-23, (067) 325-33-10, (063) 803-41-12
          e-mail: tacho@insat.org.ua
          Facebook: Тахо інсат
          Skype: тахо інсат
     

УВАГА! Якщо Вашу заяву вже зареєстровано, повідомляйте її реєстраційний номер під час звернень за телефоном та електронними засобами зв`язку.



На головну сторінку



Оновлено 04.09.2015

Як придбати?


ПЕРЕДПЛАТА

Журнал
Усі видання ДП "ДЕРЖ- АВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" можна придбати за
адресою:
пр.Перемоги 57
кім. 606
тел. 201-08-09
НВЖ
"Автошляховик України"
кім. 902
тел. 201-08-69
ПРОПОЗИЦІЯ

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ